mandag den 10. december 2012

Lauras fantastiske nutella

Jeg fik denne opskrift på hjemmelavet nutella af min tidligere arbejdskollega Laura. Den er vildt nem at lave og så er både smag og konsistens helt perfekt! I Lauras version tilsættes der ristede, hakkede nødder. Det har jeg dog ikke gjort i denne portion, da min gravide søster, som skulle glædes med denne nutella, ikke bryder sig om nødder. Nutellaen er lækker uanset om den er tilsat nødder eller ej.
Der bliver ca. 3 glas af portionen og et glas vil helt sikkert gøre lykke som en værtindegave her i julemåneden.


Da opskriften kommer fra Laura som har sin egen skøre, skønne, sjove og lækre blog ved navn "Kan selv, vil selv", linker jeg til hendes opskrift istedet for at smide den på min egen blog.

Lauras Nutella

Dog skal i ikke snydes for lidt billeder af denne chokoladelækre nutella... Velbekomme!!















Ingen kommentarer:

Send en kommentar